צוברים 5% לקנייה הבאה בנקודות לחברי מועדון נקודות = כסף

צוברים 5% לקנייה הבאה בנקודות לחברי מועדון נקודות = כסף

תתארו לכם איך העולם שלנו היה נראה ללא בעלי חיים, היצורים הפרוותיים האלה שיתנו לנו את אהבתם ללא כל תנאי ולא באמת משנה להם אם אנחנו יפים או פחות, רזים או מלאים, עשירים או בקושי מסיימים את החודש. הם יתנו לנו את ליבם באהבה ענקית ללא כל תנאי.
בעולם אוטופי ומושלם לכל החיות היה בית חם ואוהב. 

גידול בעל חיים מביא עימו אחריות גדולה וכמובן גם שמחה ענקית, הבלוג הבא מוקדש כולו לחברינו על ארבע ולכל אדם שיש לו בעל חיים או רוצה לאמץ. 

חיות זאת שמחה 

כל מגדלי כלבים וחתולים יעידו כי יום בו הם הכניסו בן משפחה חדש הביתה היה אחד הימים השמחים בחייהם, ברגע שאנחנו מחליטים לגדל חיית מחמד בבית אנו לומדים גם הרבה על עצמנו אחריות מהי,  חמלה, אהבת חינם, דאגה ללא תנאי.

בעלי החיים שלנו אינם מסוגלים לדבר אבל אנו כבעליהם לומדים לתקשר עם העיניים ולדעת מה בן המשפחה הפרוותי שלנו מרגיש. אם חלילה הכלב או החתול שלנו חולים אנחנו נהפוך את העולם על מנת לגרום לו להרגיש יותר טוב. אם הוא מכשכש בזנב או מוציא את הלשון החוצה או מגרגר לנו ליד האוזן – אלו הדברים שממש יעשו לנו את היום.  כמובן הכי חשוב ההרגשה שאנו חוזרים הביתה מיום עבודה ארוך ומישהו מחכה לנו ליד הדלת ויוצא מגדרו מרוב שמחה! 

עמותות לאימוץ בעלי חיים

אנו תנו לחיות לאכול דוגלים ומשקיעים הרבה מאמץ לקדם אימוצים של בעלי חיים ללא בית, קיימות בארץ הרבה מאוד עמותות אשר דרכן ניתן לאמץ חבר חדש. תנו לחיות לחיות היא העמותה המרכזית ומוכרת יותר בישראל אך יחד עם זאת ישנן המון עמותות שעושות עבודות קודש בהתנדבות מלאה עבור בעלי חיים ועושים כל מה שבאפשרותם לתת להם הרגשה של בית, שייכות ומשפחה.

תנו לחיות לחיות ויתר העמותות, מתקיימות מתרומות של אנשים טובים שיש באפשרותם לתת. תרומה יחד עם זאת לא חייבת להיות רק כספית, ניתן להגיע לעמותות הקרובות למקום מגוריכם ולתרום סדינים ישנים, שמיכות, מגבות, סוודרים שאינם עוד בשימוש. בעונות החורף הקרות הפריטים הישנים שתתרמו יחממו ואף יצילו הרבה בעלי חיים. 

נטישות לא עוד!

המכה הכי גדולה וכואבת בעולמם של בעלי החיים זה להינטש. 

לא פעם קורה כי מחליטים לאמץ בעל חיים עקב בקשות חוזרות ונשנות של הילדים בבית אשר כרוכות בהבטחות ללקיחת אחריות וטיפול, מאמצים בהתלהבות רק כי הוא “גור חמוד” ולאחר שמתבגר מאבדים עניין או סבלנות ועוד הרבה מאוד דוגמאות לאימוצים “זמניים”. 


חברים, כלבים וחתולים ובעלי חיים בכלל  מרגישים בדיוק כמו בני האדם. שמחה, עצב, שברון לב. כאשר בעל חיים מתרגל ואוהב את הבעלים שלו הוא מרגיש חלק מלהקה, ברגע שהוא ננטש הוא חווה שברון לב ומתחיל לפתח חרדות נטישה בדיוק כמו בני האדם,

במידה ואתם הגעתם להחלטה כי ברצונכם לאמץ חבר חדש, אנא קחו בחשבון כי זו אחריות שיש לקחת ל 15 השנים הקרובות לפחות. אם אתם לא בטוחים ב 100% כי הינכם יכולים להתחייב בצורה טוטאלית לייצור חי בבית לשנים ארוכות – אל תאמצו!
אם החלטתם שאתם מוכנים לאמץ חבר לחיים – זכיתם בכל הקופה!

[]
דילוג לתוכן