צוברים 5% לקנייה הבאה בנקודות לחברי מועדון נקודות = כסף

צוברים 5% לקנייה הבאה בנקודות לחברי מועדון נקודות = כסף

מזל טוב אימצתם גורון קטן, אפשר ישר להרגיש את האנרגיה החיובית החדשה שיש בבית. כמו כל תינוק חדש שנכנס הביתה, תהליך ההתאקלמות וההתפתחות הוא צעד אחר צעד. 

בדיוק כמו בני האדם גם גור כלבים קטן צריך להתרגל לעולם החדש, למידה של עשיית צרכים היא חלק בלתי נפרד בתקופת האילוף. הנה מה שיעזור לכם ולקטנצ’יק לעבור את תקופת הגמילה בשלום. 

אז מה עושים עם גור חדש בבית? 

אימוץ גור כלבים זה אירוע משמח, הרבה פעמים זהו רגע שאנשים ציפו וחיכו לו במשך הרבה זמן אך לא היה באפשרותם וכעת הבשילו התנאים לאמץ חבר חדש למשפחה.
יחד עם זאת אימוץ גור כלבים מגיע גם עם אחריות גדולה בדיוק כמו תינוק שהרגע נולד , יש לדאוג לרווחתו, בריאותו, שיהיה שמח, לתת תשומת לב, לא להזניח וגם לדעת להתמודד עם קשיים בדרך.

לגורים לוקח זמן להתחנך ולהתאקלם לעולם החדש וזה מתבטא בהרבה מצבים, גורים מרבים לנשוך וללעוס כל הבא ליד, החל מרהיטים, בגדים, חפצים ואת מה שהם הכי אוהבים כמובן “הנעליים” בגיל הגורות צמיחת שיניים גורמת לאי נוחות וצורך עז לנגוס ולגרד אותן, בדיוק כמו ילדים קטנים אל תתפלאו למצוא שיניים חלביות של הגור שלכם במקומות שונים בבית. 

בואו נדבר על הפיל בחדר, גורים בתחילת חייהם בדיוק כמונו בני האדם עושים צרכים. 

כל בעלי הגורים מכירים היטב את השלוליות הקטנות באמצע כל חדר בבית ומפתחים מנגנון זהירות מפני “מוקשים” שעלולים להופיע ללא התראה מוקדמת.
גורי כלבים לא יכולים להתאפק בעשיית הצרכים למשך זמן רב מדי לכן פדים לכלבים הם תחילת התהליך לחינוך גור הכלבים שלכם לעשיית צרכים בחוץ.  

מהם פדים לכלבים? 

טיטולים לתינוק הוא מוצר חובה בכל בית עם תינוק חדש, יכלתם לדמיין את העולם שלנו בלי טיטולים? נכון מאוד, לא ניתן בימינו להסתדר ללא חיתולים חד פעמיים לתינוקות. אותו הדבר נכון לגבי הגורים שלנו.

פדים לכלבים הם משטחי ספיגה של נוזלים עליו גורי הכלבים יעשו את צרכיהם במקום על הרצפה. פדים לכלבים הם הפתרון ביניים האולטימטיבי לתקופה שבה הגור צעיר מדי ולא בשל להתחיל אילוף לעשיית צרכים בחוץ.

היתרון בפדים לכלבים הוא שהגורים מתרגלים לעשות את הצרכים עליהם ולא על ספות, שטיחים, מיטות או כל שטח יקר או קשה לניקוי.

רכישה של פדים לכלב 100 יחידות תחסוך לא מעט שלוליות, “מוקשים” וכסף. 

לרכישה ומידע נוסף לחצו כאן

טיפ  – תנו לחיות לאכול

לכלבים יש נטייה לסמן טריטוריות ולעשות את צרכיהם במקום שכבר עשו, בעזרת חוש הריח המפותח כל כך של הכלבים אפשר לעודד את הגור שלכם לעשות צרכים על הפד החדש.
שימו מעט מהשתן שלו על גבי משטח הפד החדש והניחו במקום קבוע בחדר – תופתעו לגלות שהחבר החדש מתחיל להתרגל.
לא לשכוח לתת חטיף ומילות עידוד לאחר כל עשיית צרכים על הפד.  

בהצלחה!

[]
דילוג לתוכן