צוברים 5% לקנייה הבאה בנקודות לחברי מועדון נקודות = כסף

צוברים 5% לקנייה הבאה בנקודות לחברי מועדון נקודות = כסף

אהבה ללא תנאי הוא רגש שמכיר כל בעל חיים פרוותי ההולך על ארבע , האוכלוסייה לרוב מתחלקת לשתי קבוצות, אוהבי כלבים ואוהבי חתולים. יש ביניהם כמובן גם אלו שמגדלים בבית גם וגם. כך או כך לא באמת משנה האם מדובר בכלב או חתול, עבור הבעלים הוא בן בית וחלק מהמשפחה לכל דבר ועניין. 

הרי זה ידוע שאנו נצא מגדרנו על מנת לספק לבעל חיים שלנו את התנאים הכי נוחים , את האווירה הכי טובה שהם ירגישו אהובים ורצויים, בדיוק כמו שאנחנו יוצאים לקניות עבורנו ועבור ילדינו לא נשכח כמובן את “הילדים” הפרוותיים שלנו, כיום ישנו מבחר עצום של מוצרים נלווים וציוד היקפי עבור בעלי החיים, בואו נעשה סקירה קצרה. 

מזרקת מים לחתול

כמה חשוב לכם שהחתול שלכם יקבל מספיק נוזלים וישתה מים לאורך היום? כמה פעמים קרה לכם שראיתם את החתול שלכם עובר ליד קערת המים שלו מבלי ללגום אפילו טיפה אחת?
כל חובב חתולים יודע שחתולים לא “מתחברים” בלשון המעטה למים עומדים. זאת הסיבה העיקרית מדוע החתול לא ניגש לשתות מספיק במהלך היום. 

מזרקת מים לחתול היא כלי אפקטיבי לגרום לחתול שלכם לשתות יותר מים, יש עניין בזרימת המים במזרקה המדמה מקור מים זורם בטבע ומגרה את האינסטינקטים שלהם. 

מומלץ בכל בית המגדל חתול, מזרקת מים לחתול כי חתולים ששותים יותר הם בריאים יותר! 

לצפייה ומידע נוסף לחצו כאן 

מיטה עגולה לכלב ולחתול

בני האדם מעבירים שליש מחייהם בשינה, נתון זה גורם לכולנו לרצות לקבל את המיטה הנוחה ביותר ואת התנאים הנוחים ביותר לשינה טובה וערבה, בעלי החיים כלבים או חתולים לא שונים מאיתנו ואף מעבירים את רוב היום והלילה בשינה או נמנום. 

בנוסף, מיטה לכלב או לחתול מסמנת טריטוריה ונותנת לבעל חיים שלנו תחושת שייכות שהוא חלק מהלהקה וגם לו יש פינה משלו בדיוק כמו לכל שאר הדיירים הבית. 

על כן חשוב לרכוש עבורם את המיטה הנוחה ביותר.

קיימים בשוק מגוון של מיטות ומזרנים עבור הכלבים והחתולים: מיטה עגולה או מרובעת מגיעה בכמה מידות וגדלים. ובמגוון צורות, צבעים וחומרים.

בדיוק כמו בני האדם לבעלי החיים שלנו יש אופי וטעם משלהם, יהיו כאלו שיעדיפו מיטה מרובעת או כאלו שיעדיפו מיטה עגולה, כך או אחרת חשוב שהמיטה תהיה עשוייה חומרים ובדים איכותיים ועמידים בפני מים ולחות, רכה, נעימה הניתנת לניקוי קל.
לצפייה ומידע נוסף לחצו כאן 

מתקן גירוד לחתול 

תחנכו את החתול שלכם להשתמש במתקן גירוד ציפורניים, אם רוצים להימנע מסימני שריטות על הספות, רהיטים או הפרקט החדש תדאגו להצטייד במתקן גירוד ציפורניים לחתול.

טיפ: בכל פעם שהחתול ישייף את ציפורניו במקום אסור כוונו והעבירו אותו מיד מבלי לכעוס למקום בו הצבתם את מתקן הגירוד שלא יפתח אנטגוניזם כלפי המשחק החדש.
תופעת גירוד ציפורניים היא התנהגות בלתי נמנעת וצורך חיוני למטרת שיוף ציפורניים, סימון טריטוריה, הפגת שעמום וכו’. .  

ממתינים לכם באתר שלנו ובסניף לבחירת מוצרים נלווים ומפנקים עבור חברינו על ארבע.

[]
דילוג לתוכן