צוברים 5% לקנייה הבאה בנקודות לחברי מועדון נקודות = כסף

צוברים 5% לקנייה הבאה בנקודות לחברי מועדון נקודות = כסף

החברים הכי טובים שלנו, מלווים אותנו בכל מצב, לטוב ולרע, הכלבים שלנו שם בשבילנו בכל סיטואציה בחיים, גם ברגעי שמחה וגם ברגעי עצב. הם תמיד יודעים לשמח אותנו ולפזר עלינו כמויות של אהבה ללא תנאי.

בדיוק כמו שאנחנו נדאג למישהו קרוב אלינו כמו ילד, קרוב משפחה, אנחנו תמיד נרצה לתת להם את הטוב ביותר וכמובן שזה כולל את המזון המתאים להם, שיהיה להם בריא, מזין, טעים ומהנה בדיוק כמו לנו! איך נתאים את האוכל לסוג הכלב? מה חשוב לבדוק לפני? ננסה להסביר בכתבה הבאה.  

התאמת אוכל לכלבים לפי גיל, משקל וסוג הכלב

בשנים האחרונות קיים מגוון רחב של מותגי אוכל לכלבים המשווקים בישראל. ההיצע הוא רחב וההבדלים בין מותג למותג יהיו בין המרכיבים והאיכות. בכל זאת יש צורך למצוא את ההבדלים ולהתאים את המזון לכלב באופן מדויק.

בן כמה הכלב שלי?

בדיוק כמו בני האדם בשלבי התפתחותו כאשר תינוק נולד צריכת המזון שלו היא ע”י יניקה ולאחר מכן מקבל בהדרגה טעימות של מוצקים כך גם החבר הפרוותי שלנו, כלבים צורכים מזון בהתאם לגילם. אוכל לגורים עד גיל שנה יהיה בחתיכות קטנות יותר מאשר בוגרים.  

במידה והכלב שלי עד גיל 7 נתאים את האוכל לפי גילו ,

במידה והכלב שלי הוא מעל גיל 7 נצטרך להתאים לו אוכל לכלבים המכיל פחות שומן ויותר רכיבים לתמיכה במערכת השלד והפרקים.

כמה שוקל הכלב שלי?

בדרך כלל נהוג לחלק את משקל הכלבים לשלושה גדלים מרכזיים, כל קבוצת משקל צריכה כמות פחמימות, חלבון ושומן שונה, אולם ישנם סוגי מזון המתאימים ספציפית לקבוצת משקל מסוימת, וישנם סוגי מזונות המתאימים לכל קבוצות המשקל.

קבוצות המשקל הם: עד 10 קילוגרם, משקל בינוני עד 25 קילוגרם ומשקל גדול מעל 25 ק ג.

איזה סוגי בשר וחלבון מכילים מותגי אוכל לכלבים?

לחברים הכי טובים שלנו נרצה כמובן את המזון הכי איכותי וזה נקבע לפי כמות החלבון, בדגש על חלבון שמגיע מן החי.
מרבית סוגי אוכל לכלבים מבוססים על בשר עוף, אך קיימת אפשרות שהכלבים יפתחו רגישות לחלבון שמקורו מעוף מה שיכול להתבטא בנשירת שיער ויציאות רכות. לכן חשוב לדעת במידה וכלב מתחיל לפתח רגישות לעוף, יש צריך לעבור למקור חלבון אלטרנטיבי כאשר הנפוצים ביותר באוכל לכלבים הם כבש ודגים.

אדרגנה הוא מותג סופר פרימיום מזון יבש מיועד לכלבים המוביל בשוק. מזון אהוב, טעים במיוחד עם אחוזי בשר גבוהים לכלבים מכל הגזעים. מיוצר באיטליה תוצרת אדרגנה, חברה איטלקית המתמחה בייצור מזון לכלבים וחתולים, נחשבת לאחת החברות המובילות באירופה

לרכישה נוחה וקלה בקליק לחצו כאן

אין תחליף לניסיון

ניסיונם של הכלבים עם המזון משחק את התפקיד הכי חשוב, לא תמיד רשימת הרכיבים מספרת את הסיפור המלא ולכן אין תחליף לניסיון בשטח, כיצד המזון מתעכל, איך הכלב מגיב למוצג, כמה חיוני הכלב שלכם במיוחד לקראת זמן הארוחה יש לשים לב האם הוא אוכל בחשק ותיאבון. 
נשמח לעמוד לשירותכם בייעוץ והכוונה, העיקר שיהיה בתיאבון!
מחכים לכם באתר ובחנות.

[]
דילוג לתוכן